بسکتبال

مقالات آموزشی بسکتبال

چرایی نیاز به حمله پرفشار بسکتبال (قسمت1)

جمعه, ۲۸ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۵۲ ب.ظ

دلیل اصلی ضد حمله در بسکتبال همراه با سرعت عمل، اعمال زور به دفاع از واکنش نسبت به عمل است! این به سادگی قرار دادن این است که توپ به سرعت به مناطق دادگاه جلو و حمله قبل از اینکه دفاعی قادر به سازماندهی به یک نیروی مخرب است.

 

به عنوان متخصصان دفاعی بسکتبال در طول سال های بسیار زیادی از مربیگری، ما پیدا کرده ایم که سخت ترین تیم ها برای دفاع از آن ها بسکتبال بودند که با جرایمی مواجه شدند که در فاصله زمانی 2 تا 3 ثانیه توپ را در حوزه های مزاحم جلوی زمین بازی بسکتبال قرار دادند. این فشار زودهنگام سریع باعث می شود عکسهای پرشهای متوسط ​​و یا نفوذ، و یا ضربه زدن به پاس برای نمرات رخ می دهد قبل از اینکه دفاعی فرصتی برای تنظیم و اختلال هر بازی مجموعه ای سازمان یافته بسکتبال است.

 

ما همچنین متوجه شده ایم که وقتی تیم ها توپ را به جلئی زمین بسکتبال بردند، دفاع بسیار آسان تر بود، زیرا دفاع توانست بازیکنان بسکتبال خود را در جایگاه های نزدیک سبد قرار دهد، آنها می توانند انکار فشار، تله ها را برای متلاشی کردن جریان تهاجمی و نیروی عجله بسکتبال عکس ها را به عنوان زمان در یک ساعت تبدیل شد عامل.

 

جراحات زودرس از سه مرحله تشکیل شده است: ابتدای فشار اولیه، جریان مداوم به یک مجموعه اولیه و نتیجه گیری با سبک پیوستگی بازی به عنوان ساعت شات باد.

ادامه در مطلب بعدی.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی