بسکتبال

مقالات آموزشی بسکتبال

آشنایی کلی با بسکتبال 4

شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۸، ۰۲:۵۳ ب.ظ

آشنایی کلی با بسکتبال 4

 

دادگاه جلوی دادگاه

Front Court: اصطلاح Court Front برای مشخص کردن پایان تهاجمی دادگاه از خط midcourt تا پایه استفاده می شود.

 

Back Court: Back Court برای مشخص کردن منطقه در پشت خط میانی دادگاه استفاده می شود. این شامل نیمی از دادگاه از خط midcourt به خط پایان است. هنگامی که توپ در خط میانی به زمین جلوی زمین وارد شد ، دیگر نمی تواند به زمین برگشت بازگردد.

 

 

5 ستاره

 

ابعاد دادگاه و مقایسه زمان بندی

اندازه دادگاه و قوانین زمان بندی بسته به سطح بازی و در انجمن های مختلف بسکتبال متفاوت است. با این حال ، آنها دو چیز مشترک دارند: اندازه اندازه لبه (18 ”) و ارتفاع سبد (10 ').

توجه: در ابتدا این بازی با سبدهای هلو یا جعبه مربع 18 اینچ از بالکن های مسیرهای اجرا در اکثر تسهیلات سرپوشیده آویخته می شد. در این زمان ارتفاع سبد در 10 فوت تأسیس شد ، که هنوز هم امروز ایستاده است. بدیهی است که سبد های هلو و جعبه های هلو باعث کاهش سرعت بازی می شوند زیرا توپ بعد از هر گل باید توسط کسی که در حال حرکت است و یا از طریق نردبان ، می بایست بازیابی شود. سبدهای هلو ابتدا در سال 1892 توسط رینگهای بافته شده سیم سنگین جایگزین شد. سپس ، یک سال بعد ، در سال 1893 از رینگ های چدن استفاده شد. شبکه های نایلونی پایان باز برای استفاده در سال 1912 تصویب شدند. این یک نقطه عطف مهم برای بسکتبال بود زیرا توپ در حال سقوط آزاد پس از یک سبد ساخته شده باعث افزایش چشمگیر سرعت و گلزنی در بازی شد.

 

 

 

در ادامه با درک روشنی از خطوط مختلف ، نشانه ها و مناطق دادگاه ، نحوه خواندن و تفسیر نمودارهای بازی را یاد خواهید گرفت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی