بسکتبال

مقالات آموزشی بسکتبال

جرایم ترکیبی

جمعه, ۴ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۵۰ ب.ظ

جرایم ترکیبی

از آنجا که جرایم ترکیبی جرایم ثانویه است، مهم است که آنها را ساده و آسان برای یادگیری استفاده کنید. این نیز مفید است، اگر جرایم ترکیبی استفاده شده شبیه به یک جرم مورد استفاده قرار گیرد. از آنجاییکه دفاعهای ترکیبی عمدتا برای رد کردن و محدود کردن "لمس" بازیکنان برجسته اعمال می شود، هر حمله تهاجمی باید برای مقابله با این overplay طراحی شده و گلزن را آزاد کند. هشدار و آماده باشید از آنجا که دفاع ترکیبی به طور معمول به عنوان یک تاکتیک تعجب مستقر شده است.

 

Expan / Close

حمله به دفاع ترکیبی

دفاع های ترکیبی می تواند برای هر تیمی که آماده حمله به آنها نیست، بسیار ویرانگر باشد. دفاع های ترکیبی عمدتا برای انکار و محدود کردن "لمس" یک بازیکن (های) تهاجمی برجسته اعزام می شوند. آنها همچنین به عنوان یک تاکتیک تعجب آور هستند. مانند تمام دفاع، دفاع های ترکیبی دارای نقاط قوت و ضعف خود هستند. با این حال، زمان بندی و تعجب مهمترین عامل موفقیت آنهاست. اغلب دفاع ترکیبی از جمله Box & One، Diamond & One و Triangle & Two می باشد.

 

بر روی مورد نظر ترکیبی مورد نظر کلیک کنید تا به صورت گرافیکی نمایش داده شود.

 

جعبه و یک تخطی

متداول ترین ترکیب دفاع، "جعبه و یک" است. در این دفاع خاص، چهار بازیکن دفاعی یک منطقه حفاظت محدوده جعبه را بازی می کنند در حالی که یک بازیکن ("چزر") یک موقعیت متخاصم و کامل را در بازی برجسته و متضاد حریف اعمال می کند.

 

جعبه و 1 چیس

 

تعقیب

 

جعبه و 1 بازگشت

 

فلاش

 

جعبه و 1 شاخ

 

شاخ ها

 

جعبه و 1 پوند کیک

 

کیک پوند

 

الماس و یک جرم

دفاع ترکیبی "Diamond & One"، شبیه جعبه و یکی است، عمدتا برای انکار و محدود کردن "لمس" گلزن برجسته است. جابجایی منطقه الماس به دفاع کمک می کند تا با یک جبهه محافظ مطابقت داشته باشد. اگر چه الماس و یک در میانه وسط بسیار موثر است، اما گوشه ها را از بین می برد. هرچند که کمتر از جعبه ترکیبی جعبه ای استفاده می شود، می توان از هر تیمی که آماده حمله به آن نیست، بسیار ویرانگر باشد.

 

ساعت

 

ساعت

 

جعبه و 1 بازگشت

 

برش برش

 

مثلث

 

مثلث

 

مثلث و دو جرم

دفاع از "مثلث و دو" می تواند یک سلاح موثر باشد، زمانی که مخالفان دارای دو گلزن برجسته هستند و یا فقط به عنوان تغییر دفاع برای گرفتن حریف از گارد. این نیز می تواند در پایان بازی مورد استفاده قرار گیرد هنگامی که یک تیم در حال تلاش برای نگه داشتن توپ است.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی